Livrare Si Plata

Livrarea

Livrarea se face  prin compania de curierat rapid URGENT CARGUS  sau prin Posta Romana, daca adresa este in afara ariei de acoperire sau daca cumparatorul solicita lucrul acesta.

După expediere, cumpărătorul va primi un email de confirmare cu numărul de AWB al coletului. Din acest moment, cumpărătorul este direct responsabil de urmărirea coletului în teritoriu și contactarea agentului livrator de pe zona sa.

Tarifele de livare sunt afisate la pe site la finalizarea comenii. Totusi petru comenzile personalizate sau pentru coletele voluminoase, tariful de livrare se va stabili ulterior si se va comunica cumparatorului. 

 Plata

Pe site sunt disponibile urmatoarele modalitati de plata

-ramburs,

-numerar

-transfer bancar sau plata online

Plata in numerar se aplica doar la ridicarea produselor din atelierul nostru din Sibiu. 

 Răspundere

Vânzătorul se obligă să expedieze Bunurile și Serviciile prin modalitatea de transport aleasa de cumparator.

Vânzătorul se eliberează de riscurile și responsabilitățile asociate cu Bunurile și Serviciile în momentul predării acestora către societatea de curierat intern cu care Vânzătorul colaborează sau către reprezentantul Cumpărător.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și Serviciilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea produselor.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și Serviciilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, Vânzătorul își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.

Vânzătorul nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe site.

Valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Vânzător la respectiva comandă, de la client.

Produsele comercializate pe site sunt destinate utilizării personale, iar revânzarea acestora este strict interzisă, conform Codului Fiscal.

Înapoi la blog